Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Aralık, 2010 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

YENİ YIL

Yeşil Kazağım

İşte sonunda oldu daha önce size bahsettiğim yeşil iplik vardı ya hırka yapacağım demiştim biraz değişikliğe uğradı ve süveter oldu. Evet sonunda bitirmiş olduğum bu süveteri ben yaptım. Mükemmel değil ama yine de güzel oldu. İnşallah daha iyilerini yapmak üzere örmeye devam ediyorum.  Durun hemen yaptığım işlerden birini daha göstereyim sizlere;


Ayrıntılı Resimler İçin Buradan Buyrun....

Atkı Yaptım

Bir atkı yapmaya karar vermiştim aslında aklımda ki resimde gördüğünüzden çok daha farklı bir şey olacaktı ama beceremeyince buna dönüştü. Neyse çokta fena olmadı sanki, siz nedersiniz arkadaşlar???



Kırmızı Mercimek Çorbası

Malzemeler : 
1 Su bardağı Kırmızı Mercimek 1 Büyük boy Patates 2 Havuç Bir avuç Yeşil Mercimek Bir avuç Bulgur
Yapılışı : 
Bütün malzemeler düdüklüye konulup suyunu çekene kadar kaynatılır. Soğuduktan sonra el blender'ı ya da mikser ile çırpılır. İnce delikliye dökülür bir kez delikliden geçirilir. Zaten blender'dan geçirildiği için delikliden süzülmesi çok kolay olacak. Süzülen malzeme tencereye alınıp üzerine et suyu eklenerek bir taşım daha kaynatılır. Su miktarını çorbanın koyuluğuna, kendi isteğinize göre ayarlayabilirsiniz. En son tuzunu kırmızı pul biberini nanesini ekleyerek altını söndürüp sıcak servis ediniz. Afiyetler Olsun.

Etkinlik

AtölyeKedi'den Etkinlik Davetidir......
Sadece Oyuncak İstiyorum!!  Küçücük bir çaresizlikle başladı herşey.... Kuzucuklarını çok seven Öğretmenleri çocuklarım daha çok mutlu olsun daha güzel oyuncaklar görsün diye bir telefon açtı arkadaşına, oyuncak eksiğimiz var  ne yapalım deyip sadece danışmak için. Biraz bir şeyleri vardı ama bu çocuklar da diğer çocuklar gibi herşeyin en güzeline layıktı. Sonra ses verdi arkadaşları, el uzattı sevgiyle... Öğretmen artık çok mutlu, oyuncakların gelipte çocukların yüzlerindeki mutluluğu hayal etmekte şimdi....

Danıştığımda beni çevirmeyip çareler arayan Yeşimciğime ve desteğini esirgemeyen Yetenek-sizin'e ve bizi destekleyip blogunda yayınlayan, destek  mesajları atan herkeze çoooook teşekkürler.

http://yetenek-sizin.blogspot.com
http://ojeliparmaklar.blogspot.com


NOT: Oyuncakları PTT Kargo ile göndermenizi rica ediyorum. Şimdiden herkeze çook teşekkürler.      Ayrıntılarİçin 

Çekiliş Var

Vitrinn'den yılbaşı hediyesi,                                           Bakalım bu çanta kimin olacak....   

Spesiyal Yemeğim

İşte bu benim yaptığım özel bir yemek. Bundan 4-5 sene evvel falan yapmıştım. Eşimle o zaman aynı iş yerinde çalışıyorduk ve o çok beğenmişti. Dün tekrar yaptım. Çok hafif hem de lezzetli.

En alta patates püresi Ortaya biraz patlıcan salatası Kenarlara haşlanmış makarna Birazda közlenmiş kırmızı biber En üste yapacağınız süsleme tamamen size kalmış. Ben biraz nane ve kekik serptim.
Afiyet Olsun.

Bugün

Bugün burada kar yağmaya başladı. Kış geldiğini gösterdi, günlerdir ne zaman kendisini gösterecek diye merakla bekliyorduk. Zamane mevsimleri artık eskisi gibi kendilerini tam anlamıyla sokaklara atmıyorlar. Kış kışlığını hissettiremiyor, yaz da zaten canından bezmiş.  5. katta oturmuş yağmurun yağışını seyrediyorum sabahtan beri sonra bir de baktım ki kar atıştırmaya başlamış. Karşıda görünen tepelerin üstleri beyaz örtüyü şöylesine bir çekivermişler üstlerine ama çabuk sıkılmış olacaklar ki hemende atmışlar o güzelim beyazları sırtlarından.
Ben çok severim kar yağarken oturup seyretmeyi, tazeliği hatırlatır bana kalbimde sıcacık duygular uyandıran temizliği;  dışardan ne de güzelsin kar, içerden ne de soğuksun yar.


Mavi boncuk takta gel ışıkları yakta gel.....
Bugün uzun uzun anlatasım var. Ama uzun zamandır da böyle yazasım yoktu hani hep kısa cümlelerle idare ediyordum. Şarkıda söylendiği gibi;
Sizi bilmem ama ben karar verdim su gibi duru olup hep akmaya 
Başka sular tanıyıp çoğalmaya d…

Kahve Çekirdeği Örgü

Bu modelin adı kahve çekirdeği imiş. Bugün bunu öğrendim. Nasıl?

Bundan atkı ya da boyunluk yapmayı düşünüyorum nasıl olur sizce.... Tabi daha kalın bir iplik ve şişle çünkü ben örneğini çıkarmak için ince iple yaptım.