MİM

04:38

   Arkadaşlar bir kaç gündür internete girmekte zorlanıyorum çünkü bilgisayarım bana hainlik ediyor. şimdi tekrar internetsiz kalmadan hemen Atölye Kedi'nin beni MİM'lemiş olduğu çantama el atmak istiyorum.




   İlk ödülüm den sonra bu ilk MİM arkadaşlarıma teşekkürlerimi gönderiyorum.

1- Kocaman Çantam
2- Islak MEndilim
3- Parfümüm
4- Aynam
5- Tükenmez Kalemlerim
6- El Kremim
7- Allık ve Fırçam
8- Rujlarım
9- Makyaj Çantam
10- Anahtarlarım
11- TAbi ki Cüzdanım
12- Saç Lastiğim
13- Bir de bugünlerde çantamda gezip duran kuru üzümlerim.
14- Ve tabi ki unutmadan Fotoğraf Makinem her ne kadar bu kareye giremesede...........

You Might Also Like

2 yorum

  1. Tubacığım çok teşekkür ederim. Çantanıda , içindekileride çok beğendim, allığının renginede bayıldım canım.

    YanıtlaSil
  2. Tabi şimdi hemen yakından bir resmini çekip yayınlasam mı? :-)

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Albüm

Like us on Facebook

.